Qui som?

Sinera United FC és un projecte esportiu que neix amb la voluntat i l’aspiració d’esdevenir un referent en el món del futbol base a Arenys de Mar i a la comarca del Maresme. Els membres que hem engegat aquest projecte som professionals del món de l’esport i del futbol i hem estat treballant de forma intensa durant aquests dos últims anys per aconseguir crear l’escola formativa, un projecte que poc a poc agafa forma i creix tant per dalt com per baix. Volem que el club vagi creixent, en nombre de categories, a mesura que els seus jugadors es facin grans.

“El club anirà creixent, en nombre de categories, a mesura que els seus jugadors es vagin fent grans.”

Historia

El club va començar la temporada 2016-2017 amb les categories de prebenjamí, benjamí i aleví. La temporada següent (2017-2018) vam incorporar dues noves categories, l’etapa inicial (escoleta) i un equip de categoria infantil. Aquella mateixa temporada s’incorporen les primeres futbolistes a diferents categories del club. Volem començar des de baix, poc a poc, per a poder transmetre coneixements esportius, però també hàbits i valors.

Filosofía

La nostra filosofia aposta per cohesionar l’àmbit esportiu amb l’àmbit personal dels jugadors i l’àmbit social.
En l’àmbit esportiu els objectius estan fixats per a cada etapa i l’aprenentatge és progressiu i continuat. La programació anual preveu uns resultats a assolir a nivell esportiu, però també el treball d’uns hàbits i uns valors, com poden ser l’esforç, el sacrifici, el respecte al contrari o l’acceptació de la derrota, entre d’altres.
I tot això és perquè estem convençuts que el futbol és una eina molt potent i serveix per dotar de recursos, tècnics i tàctics, tots aquells nens que volen aprendre a jugar i millorar, però també creiem que ha de ser una activitat envoltada de valors i vivències que poden servir els nois per al seu dia a dia, més enllà de la victòria en un camp.
A nivell social, és bàsic que els jugadors del nostre club se sentin identificats amb allò que fem i aprenem. Les vivències a l’escola de futbol i el respecte entre els companys de l’equip són instruments útils per aconseguir una bona cohesió del grup.
Estimem el futbol i els objectius que ens marquem tenen en compte els resultats però sobretot l’aprenentatge que cada jugador fa. Disposem d’una extensa normativa interna que sense dubte ajuda a crear persones i no només futbolistes, persones que aprenen a compartir, a patir, a respectar les jerarquies, que aprenen hàbits de neteja i ordre, que esdevenen responsables de les seves pertinences i moltes altres experiències.

“Disposem d’una extensa normativa interna que sense dubte ajuda a crear persones i no només futbolistes”

“La nostra finalitat a curt termini és arribar a consolidar el projecte, créixer, ampliar les categories i la creació d’equips femenins que tinguin continuïtat.”

Som conscients que Sinera United FC és un projecte humil que comença a caminar, però la nostra finalitat és continuar, arribar a consolidar el projecte, créixer i ampliar les categories, la creació d’equips femenins que tinguin continuïtat. Volem que Sinera United FC sigui una referència en el món del futbol base a la nostra comarca.

“Aprenen a compartir, a patir, a respectar les jerarquies, aprenen hàbits de neteja, ordre, i esdevenen responsables de les seves pertinences.”