Qui som?

Sinera United FC és un projecte esportiu que vol aspirar a ser tot un referent en el món del futbol base a Arenys de Mar i a la comarca del Maresme. Els impulsors del projecte som professionals del món de l’esport i del futbol i creiem que la base del club és l’escola formativa, un projecte que temporada rere temporada creix de manera quantitativa, però també de manera qualitativa. En definitiva, el Sinera United creix de la mà dels seus protagonistes, els petits futbolistes.

“El Sinera United creix de la mà dels seus protagonistes, els petits futbolistes.”

Historia

El club va començar la temporada 2016-2017 amb les categories de prebenjamí, benjamí i aleví. La temporada següent (2017-2018) es van incorporar dues noves categories, l’etapa inicial (escoleta) i un equip de categoria infantil. Aquella mateixa temporada el club va comptar amb les primeres futbolistes a diferents categories del club. Actualment el club disposa de nombrosos equips a totes les categories de la fase formativa (prebenjamí-juvenil), un equip femení i un equip amateur.

Filosofía

La nostra filosofía aposta per cohesionar l’àmbit esportiu amb l’àmbit personal dels jugadors i l’àmbit social.
En l’àmbit esportiu els objectius estan fixats per a cada etapa i l’aprenentatge és progressiu i continuat. La programació anual preveu uns resultats a assolir a nivell esportiu, però també el treball d’uns hàbits i uns valors, com poden ser l’esforç, el sacrifici, el respecte al contrari o l’acceptació de la derrota, entre d’altres.
I tot això és perquè estem convençuts que el futbol és una eina molt potent i serveix per dotar de recursos, tècnics i tàctics, tots aquells nens que volen aprendre a jugar i millorar, però també creiem que ha de ser una activitat envoltada de valors i vivències que poden servir els nois per al seu dia a dia, més enllà de la victòria en un camp.

“Disposem d’una extensa normativa interna que sense dubte ajuda a crear persones i no només futbolistes”

“La nostra finalitat a curt termini és arribar a consolidar el projecte, créixer, ampliar les categories i la creació d’equips femenins que tinguin continuïtat.”

A nivell social, és bàsic que els jugadors del nostre club se sentin identificats amb allò que fem i aprenem. Les vivències a l’escola de futbol i el respecte entre els companys de l’equip són instruments útils per aconseguir una bona cohesió del grup.
Estimem el futbol i els objectius que ens marquem tenen en compte els resultats però sobretot l’aprenentatge que cada jugador fa.

Sinera United va néixer com un projecte humil, però ambiciós. Els objectius s’assoleixen, temporada a temporada, i el club disposa d’una salut de ferro que el posicionen com un dels projectes més atractius d’Arenys de Mar i del Maresme. El temps és relatiu, però avança imparable: tirar la mirada enrere ens omple de satisfacció, mirar endavant sempre fa vertigen i continuarem treballant i apostant per consolidar l’escola formativa. Senzillament perquè estimem l’esport i ens apassiona el futbol.

“Aprenen a compartir, a patir, a respectar les jerarquies, aprenen hàbits de neteja, ordre, i esdevenen responsables de les seves pertinences.”